Upplevelser

Så vad har jag tänkt göra i Australien då? Vill ju se och uppleva så mycket som möjligt, men samtidigt bara kunna ta det lugnt på stranden en dag och umgås med alla nya människor man träffar! Men lite saker jag tänker mig att jag vill göra:
- Snorkla i stora Barriärrevet (såklart! Vågar tyvärr inte dyka..)
- Hoppa fallskärm
- Segling Whitsundays
- Fraser island
- Koala hospital
- Se vilda koalor/kängurur/dingos...
- Fira nyår i Sydney
- Gå på surfkurs
- Tillbringa ett dygn på en ranch
- Great ocean road
- Leva livet i Surfer´s paradise
- Turista i Sydney
osv osv osv...
Finns ju hur mycket som helst! Tur att man åtminstone har 10 veckor på sig :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha wow Erika, vilken resa du ska göra! Njut av varje minut, Australien är värt det! Det är helt underbart! :D Bara hör av dig om du vill ha lite aussietips! Lycka till med allt nu och njut, njut, njut! :D
Kram Alexandra Lund

2012-10-31 @ 06:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0