Magnetic Island

Hej! Just nu befinner jag mig på Magnetic Island, en jättefin ö utanför Townsville. Kom hit med färjan i Söndags. Sen jag kommit hit har jag hunnit med en långpromenad i "skogen" där vi såg tre vilda koalor :) har även matat wallabies! Och imorgon ska jag till koala sanctuary där man bland annat får hålla en koala. Igår var det tävlingar på nattklubben här som mitt lag vann, så idag fick vi hyra en bil gratis! Inte vilken bil som helst utan en rosa Barbie-bil utan tak! Åkte med två tjejer från Holland, och så plockade vi upp en kille från Danmark på vägen :) riktigt kul! Annars är livet bra här, fint väder och trevliga människor. Ska försöka ladda upp lite bilder så ni får se vad jag har för mig men det är rätt svårt. Ska för övrigt stanna här tills på fredag och sen åker jag vidare till Airlie beach. Därifrån ska jag ut på en tre dagars segeltur till Whitsundays. Händer så mycket så man blir nästan lite snurrig i huvudet. Känns galet att jag redan vart borta i tv veckor..men samtidigt är det hela 8 veckor kvar! Hoppas ni mår bra där hemma, jag saknar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0