Cairns!

Jag lever och mår bra! :) sov ca 16 timmar inatt så den mesta jetlagen är borta, men blir snurrig i huvudet av att tänka på vad klockan är hemma :) antar att det är morgon! Här är jättefint väder så jag har mest solat och badat i lagunen här. Hostlet är också bra, bor med två tjejer och två killar från England och en kille från USA. Man märker att det är många som åker ensamma för det kommer fram folk och pratar hela tiden. Just nu sitter jag på McDonalds och skriver för här finns gratis internet ;) ska snart tillbaka till rummet och göra mig iordning. Sen är det gratis kvällsmat på hostlet och sen får vi se vad som händer. Ska nog försöka boka nån utflykt till imorgon! När det är så fint väder är det lätt att man bara stannar vid poolen ;) skriv gärna en kommentar! (du med mamma..) puss!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Låter underbart! :D

2012-11-02 @ 22:23:44
Postat av: Lova

Åh älskade! Det låter fantastiskt ju :) Njut som bara den <3
Imorgon så här dags är jag i värmen jag med, då kan vi sola tillsammans, saknar dig <3

2012-11-04 @ 19:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0