Airlie Beach

Blev inte så många bilder igår, men ni fick äntligen se något i alla fall. Har ju faktiskt vart borta tre veckor nu. Känns konstigt, på ett sätt känns det som att jag vart här hur länge som helst. Särskilt eftersom man flyttar runt hela tiden och det händer så mycket. Samtidigt känns det som att tre veckor verkligen flugit iväg. Som sagt var jag ju ute och seglade hela helgen. En liten båt med 15 personer. Var rädd att jag skulle må illa hela tiden men det gick faktiskt bra! Lite konstigt när man skulle gå och lägga sig i sin lilla "säng" bara. Är glad att jag fick den understa (det var tre st över varandra). När vi inte bara njöt av att ligga och sola på däck snorklade vi och såg fantastiska korallrev och massa fina fiskar. Simmade med havssköldpaddor också :) det enda jobbiga var att vi var tvungna att ha på oss våtdräkt varje gång vi skulle i vattnet. Det finns nämligen stingrockor här så man måste skydda kroppen. Vi var även på whitehaven beach vilket är den vackraste stranden jag sett. Går inte ens att beskriva :). Just nu sitter jag och väntar på en kille jag mötte i mission beach, vi ska ner till lagunen och bada tror jag :) imorgon kväll tar jag nattbussen härifrån till Agnes water där jag ska stanna ett dygn. Sen åker jag vidare till Hervey bay och på söndag därifrån till Fraser Island. Ska bli så kul! :) kan nog skriva igen på lördag. Saknar er där hemma! Hoppas alla mår bra. Kramar


Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att höra från dig! Vad roligt att du gillade seglingen ;) fraser kommer bli ännu bättre :D

2012-11-21 @ 12:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0