Long time..

Alldeles för längesen jag bloggade nu! Men de senaste två veckorna har det hänt så mycket att jag knappt hunnit. Spenderade fyra nätter i Brisbane vilket var jättekul! Sådan skillnad att komma till en större stad! Att kunna shoppa lite eller gå till ett fik. Ganska underbart efter att ha spenderat mycket tid på öar och småstäder. Jag kände ingen när jag kom dit men träffade en australiensisk kille som var jättegullig och visade mig runt överallt, slutade att jag umgicks med honom och hans kompisar nästan varje dag och fick uppleva det "riktiga" Brisbane :) efter Brisbane åkte jag till Surfer's paradise i fem nätter. Verkligen ett annorlunda ställe med skyskrapor precis in till stranden. Har hört folk kalla det "mini-Miami" och jag kan förstå varför! Mycket fest där, hände något varenda kväll! Tyvärr var jag lite sjuk i början men hade jättekul där och träffade många vänner. Just nu befinner jag mig i Byron bay. Kom hit igår. Detta är en lite mindre och lugnare stad igen, vilket just nu känns rätt skönt! Känner ganska många här vilket är kul :) tyvärr lite dåligt väder så därför jag kan sitta och skriva här mitt på dagen ;) imorgon ska jag på en dagstur till Nimbin som tydligen ska vara nåt av ett hippie-ställe. Kan bli intressant, haha.

För övrigt är här juldekorationer överallt och vart man än går spelas julmusik vilket känns helt sjukt. Men det är ju trots allt bara två veckor kvar till jul..och idag om fem veckor landar jag på Landvetter igen ;)
Saknar er där hemma!


Kommentarer
Postat av: sandra B

Jag kan knappt vänta. Vill ha hem dig NUUUU! <3

2012-12-11 @ 09:08:16
Postat av: Kurt

:)

2012-12-12 @ 08:41:41
URL: http://www.facebook.com/kurt.blythmarshall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0