Lever livet

Hej! Hoppas att ni har det bra därhemma. Jag har det hur bra som helst, här är jättefint väder hela tiden och det finns så mycket att göra. Har varit lite lat, så den mesta tiden har spenderats vid lagunen, men igår var jag med två svenskar jag mött här och två tyskar på en snorkelutflykt till green island! Det var riktigt häftigt! Mycket fina fiskar och koraller, men det bästa var att se havssköldpaddor som simmade så nära att man kunde röra vid dom! Idag har jag börjat ordna upp resan så jag lämnar Cairns på fredag morgon och tar bussen till mission beach där jag antagligen ska hoppa fallskärm :) ska iväg och se om jag kan boka det nu, och kanske en utflykt tills på onsdag. Det största problemet jag har just nu är att jag får skavsår mellan tårna av mina flipflops ;) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0