surf camp!

Hej!
Det far bli ett snabbt inlagg nu med mina sista minuters internet! Hade det jattebra i Byron Bay, mysigt stalle och roligt nattliv. Traffade manga nya vanner dar :) Just nu ar jag pa surf camp! Har gjort tre dagar vilket resulterat i en valdigt blaslagen kropp ochy ommande muskler! Det ar mycket svarare an vad det ser ut! Och lite laskigt att halla reda pa bade sig sjalv och bradan bland alla vagor! Men jag har i alla fall lyckat sta upp utan hjalp! Ganska stolt over mig sjalv far jag saga :) Imorgon aker jag vidare till Coff's harbour! Hoppas det ar ett bra stalle.
Hoppas ni mar bra dar hemma nu nar det borjar narma sig jul!
Massor med kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0