Sydney!

Hej! Hoppas ni hade en mysig jul dar hemma! Min julafton bestod av picnick med jordgubbar i botaniska tradgarden, inte riktigt vad man ar van vid, men det var ocksa mysigt! Skypade med familjen innan de skulle kolla pa Kalle Anka :) Som sagt ar jag ju i Sydney nu! Kul att vara i en storstad men arligt talat borjar jag bli lite trott pa allt folk, och det ar sa langt att ta sig overallt, haha. Sa jag aker harifran lite tidigare an planerat, pa tisdag kvall (nattbuss 12 timmar, woho). Beger mig istallet till Melbourne. Alla man pratar med sager att de alskade Melbourne, sa jag hoppas jag trivs battre dar. Ska bo halva tiden nara stranden och halva tiden inne i stan, och har redan bokat lite utflykter, sa jag tror det kommer bli toppen!
Jag tror att jag strax ska till stranden och imorgon blir det nyarsfirande for hela slanten! Ska till en stor festival pa Bondi Beach med andra svenskar jag traffat. Blir nog hur bra som helst!
Passar pa att onska er gott nytt ar dar hemma! Maste saga att jag langtar hem mer och mer nu. Men om ca tva veckor ar jag hemma i kylan igen, och det tar sakert inte lang tid innan jag langtar tillbaka!
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0